torsdag 17. februar 2011

Ny bil i dag

I dag har vi har blitt de stolte eiere av en Ford S-max, 2010-modell.


Helt siden vi bestemte oss for å få et barn til har vi vært klar over at vi må ha ny bil. Golfen er alt for liten til å få inn tre barneseter, og jeg hadde veldig lyst på en 7-seter. Her er baksiden av det nye gliset.


Mannen har hentet bilen i dag, og jeg får ikke sett den før i morgen. Men jeg gleder meg til å se den, og gruer meg til å parkere den...

Så pr. dags dato eier jeg tre biler og en scooter. I tillegg eier mannen en bil og scooter også... Åpenbart alt for mye for en familie på fire, fem i mai. Min gamle golf stasjonsvogn skal vi selge, men jeg eier også en VW boble, 1973-modell. Veteranbil som ikke brukes så mye, men som er veldig sjarmerende.

1 kommentar:

Grethebella sa...

Gratulerer så masse.
Kunne veldig godt tenkt meg slik bil selv. Hadde en 7 seter inntil september hvor vi gikk ned et sete til 6 seter :) Savner 7 seteren..
Lykke til med ny bil og salg av Golfen :)
God helg!
Grethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...