onsdag 8. februar 2017

GDT Ett Trykk: Pengekort til utgave 04/15 - og et bokmerke...

Dette kortet lagde jeg da jeg skulle i 70-årsdag i 2015... Kortet var mitt bidrag til Ett Trykk, der jeg var gjestedesigner. Jeg skulle bruke en skisse som utgangspunkt, og jeg skulle derfor bruke mange sirkler. Noe jeg ikke synes er så lett, så da endte jeg med dette motivet fra Magnolia. 
 
 
Kortet er laget med en lomme for en liten gave, eller for penger. Jeg har tidligere laget slike kort og lagt en liten sjokolade i lomma.
 
 
Denne gangen rullet jeg sammen 100-lapper og la i lomma. Siden gaven var fra mange fikk vi nok ruller til at hele lomma ble fylt opp. Det har jeg ikke bilde av...
 
 
Sammen med kortet ga jeg også bort dette bokmerket. Motivet er fra Stamping Bella. Bokmerket er laminert i en lamineringsmaskin.


Jeg har fargelagt med Copic Sketch Markers i disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R20 - R00
Hår: E57 - E55 - E53 - E51 - E50
Rød: RV11- R24 - R22 - R20 - R01
Grågønn: W5 - W3 - W1 - W0 - W00 med BG90 over

 Ha en fin dag!
 
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...