fredag 3. februar 2017

Kjappiskort med minimotiv fra Gorjuss Girls

Det er en kjennsgjerning at jeg pleier å være ute i siste liten med de kortene jeg skal gi bort selv. Og da er det ikke tid til å jobbe så mye med dem. Da er det om å lage noe enkelt, slik som for eksempel disse to kortene.
 
Motivet er et ministempel fra Gorjuss Girls som jeg har kjøpt hos den lokale scrappebutikken, Papiria. Jeg har fargelagt med Zig Clean Color Real Brush. Og både kartongen og mønsterarket er rester jeg hadde liggende. Derfor er også sommerfuglene på tvers av det de egentlig skulle være...
 
 
Tekststempelet er et ministempel fra Norsk Stempelblad.
 
 
Og hver gang jeg er ferdig med kort i det jeg er på tur ut døra for å dra i bursdag sier jeg til meg selv at neste gang skal jeg være ute i god tid. Men den tanken tror jeg går over i det jeg trår over dørstokken....
 
Ha en fin dag!
 
Klem fra Veronica
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...