torsdag 27. september 2007

Så ble det blogg likevel

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å lage meg en egen blogg, men når jeg bare fikk tenkt meg litt om så fant jeg ut at det kunne vært gøy likevel. Så får vi se da hvor flink jeg blir til å oppdatere denne bloggen...

For tiden er jeg hjemme i mammapermisjon med Jonathan, som nå er en måned gammel. Kristoffer er stolt storebror, og vi har foreløpig sluppet å oppleve søskensjalusi. Men det hender jeg tenker "når sprekker idyllen?".

Dagene går stort sett med til amming, bleieskift og forefallende husarbeid, men jeg prøver å kose meg med mine hobbyprosjekter når Jonathan sover. I går ble jeg endelig ferdig med en digi-LO som jeg har jobbet med noen dager. Og for en gangs skyld ble jeg veldig fornøyd. Vet ikke hva det er som utløser akkurat den følelsen, men jeg liker bildet veldig godt.


Kredit: Se her

Også må jeg nesten ta med at jeg ble den lykkelige vinner av ukeskonkurranse 38 på WeDoScrap med denne LOen:


Kredit: Se her

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...