lørdag 3. november 2007

Canon EOS 40D

Jepp, det heter mitt nye speilreflekskamera! Jeg har lenge hatt lyst til å oppdatere min gamle Canon EOS 300D, og endelig har jeg gjort det. Jeg fikk det nye kameraet denne uka, og er bare så utrolig fornøyd! Kjøpte samtidig et Tamron 17-50 mm f/2.8 objektiv, og er veldig fornøyd med dette også. Kameraet er superkjapt, og det er en fryd å bruke det. Holder på å lære meg litt mer av de manuelle innstillingene også, for jeg kan ikke ha et sånt kamera og sette alt på auto....

Her er et eksempel på et bilde jeg har tatt med det nye kameraet:



Ellers har jeg også fått scrappet noen gamle LOer på nytt. Har bestemt meg for å sette de inn i album, så da er det greit om to og to LOer matcher hverandre.


Kredit: Se her.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...