tirsdag 1. juli 2008

Jeg har blitt tagget!

Hjelp, Bente har tagget meg! Og siden jeg anser meg selv som relativt fersk på bloggfronten så kjente jeg at jeg ble litt svett. Hehe. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan, og sende utfordringen videre. De som blir tagget skal svare på spørsmål om seg selv. I slutten av innlegget kan man sende utfordringen videre til 6 andre personer. Deretter legger man igjen beskjed om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg få vite det når du har lagt inn svar.

Ok, her er mine svar!

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Hadde sommerjobb hos Statens vegvesen, og hadde så vidt startet på diplomoppgaven min på NTNU.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på “gjørelisten” din idag.
Tømme vaskemaskina og henge opp tøyet (ikke gjort.... må vaskes på nytt...)
Vaske matten til matboden (ferdig vasket og henger ute til tørk)
Dra på barseltreff (done)
Trene (skal på time i kveld)
Bestille fryseskap (snart...)

3. Snacks jeg liker.
Søtt og surt. Og mørk sjokolade. Nam!

4. Ting jeg vil gjøre som milliardær.
Reise er det første som slår meg. Kjøpe helårsbolig i Provance, og ha eget privatfly.
Kvitte meg med all gjeld, og redusere stillingsandelen min på jobb til f.eks. 50%.

5. Steder jeg har bodd.
Trondheim

Det var mine svar. Da tagger jeg Isa, LindaSD, Gurimalla, RenPerle, Trille og Arya.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi morsom utfordring - tusen takk :D

Gry Offernes sa...

Og jeg fant ikke ut at jeg hadde blitt utfordret for nå... Hjelpes, jeg er for gammel til blogging! Men utfordringen tar jeg, Cino! Og by the way - kjempeflott og koselig blogg du har!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...