lørdag 16. mai 2009

Drop finger er ingen hindring

Det har vært en travel uke, men jeg gjorde ferdig tre kort i går kveld. To bursdagskort som jeg har laget på bestilling fra mamma, og et konfirmasjonskort til jente.

Konfirmasjonskortet er laget i duse grønne farger, med Magnolia stempel og Prima blomster. Jenta er malt med akvarellfarger, pyntet med Glossy Accents og Stickles glitterlim i fargen Star Dust. I hårsløyfa har jeg festet en liten bling.


På bursdagskortene har jeg brukt stempel fra Whiff of Joy, som jeg fikk tilsendt som gave fra Karen O, som også lager kort. Disse stemplene er nydelige, og jeg har vært litt gjerrige med å bruke dem.

På jentekortet er motivet er malt med akvarellfarger, og pyntet med Glossy Accents for å få en blank og opphevet effekt enkelte steder. Prima blomster, og blader som er stanset ut med Martha Stewart Medium Punch Rose Leaf. Blomstene er pyntet med Stickles glitterlim.


Det andre bursdagskortet er til en gutt/mann, og jeg fikk brukt den nye Edge Punch Train punchen min fra Martha Stewart. Den passer nok best for yngre gutter, og jeg brukte den også på et gratulasjonskort til en gutt som ble 4 år denne uka. Men det kortet glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av. Malt med akvarellmaling, og pyntet med Stickles glitterlim.




At jeg i det hele tatt har fått laget noen kort er en bragd i seg selv. For på søndag klarte jeg å skade ringfingeren min på høyre hånd, så nå ligger den i en skinne, og slik må den ligge i seks uker fremover. Drop finger kalte legen det, og det betyr at leddbåndet på det ytterste leddet har røket. Det var også et lite brudd, men de kan ikke gjøre noe. Legene kan ikke garantere at fingeren blir bra, og de opererer ikke pga. at leddbåndene er så små. Og oddsene taler jo ikke positivt i og med at jeg ikke dro til legen før tirsdag... Men jeg har i alle fall et lite håp om at den skal bli bra.

5 kommentarer:

Gry Offernes sa...

For noen nydelige kort du lager!!! Jeg skal i bryllup i sommer - og tar nok kontakt for et spesiallaget kort, ja!

Ellers krysser jeg fingrene for fingeren din! ha en flott 17. mai!

Karen O sa...

Så utrolig fint Wiff of Joy jenta er fargelagt!! Og korta er jo bare kjempe flotte alle tre:)
Snakkes snart§

Kriztella sa...

huff, god bedring med fingeren!!

kjempeflotte kort da, du er så flink :D

Hege sa...

Du er bare helt rå på hjemmelagete kort!!!! Vanker masse sjalusi og misunnelse her i gården ;)

Ingunn sa...

Morsomt kort (med musa), men ai,ai, stakkars finger. Håper det går bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...