onsdag 15. september 2010

LOTV bursdagskort med Promarkere

Har benyttet meg av supertilbudet på Binders, og fått kjøpt meg noen flere Promarkere. Så nå kan jeg fargelegge mennesker også. Er ikke fornøyd med gressfargen, så jeg må se om jeg finner noen andre tusjer til det. Dette blir for knall for min smak.


Men den lille fisker'n er jo bare supersøt da. Stempelet er fra Lili of the Valley. I stedet for å fargelegge lua har jeg stemplet på mønsterarket og klippet ut lua, og deretter limt den oppå motivet mitt.


Hadde, som vanlig, alt for liten tid til å gjøre meg ferdig, så dermed ble det mange stjerner på dette kortet. Veldig enkelt. De er festet i litt forskjellige høyder for å skape litt mer dybde i kortet.


Navnet er skrevet med et alfabet fra QuicKutz som heter Storyteller. Også har jeg nok en gang gått amok med Dymo skriveren min fra Clas Ohlson. Den passer så godt på guttekort.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...