søndag 16. januar 2011

Jeg har scrappet kort igjen!

Det har vært stille på papirhobbyfronten i det siste, men dette kortet har jeg laget på bestilling for mamma. Det skulle til en slektning som feiret 90-års dag i helga. Han er britisk, så derfor har jeg skrevet teksten på engelsk.


Oldis-stempelet er fra Art Impressions, stemplet med StazOn Timber Brown og malt med akvarellfarger. Billettstempelet er fra Kreativ Hobby. Tag'en er fra Unik Hobby, og den har jeg rufset litt i kantene, svertet med Distress Ink i fargen Walnut Stain, gitt den en liten dusj med Glimmer Mist i fargen Tattered Leather og deretter hatt på litt Cracle Paint og Liquid Pearls i en lys grå/hvit farge. Bokstavene er fra AdornIt.


Filmrullen er fra Tim Holtz. Den har jeg hatt lenge, men fordi den ikke ligger sammen med blomstene har jeg glemt den. Det hadde jeg nå også, men fant ut at jeg kunne bruke den selv om kortet egentlig var ferdig. Måtte bare løsne på noen 3D-puter.


Innsiden er holdt helt enkel. Jeg liker det best sånn. Har skrevet noe tekst på PC, og så skal de som gir gaven skrive under selv. Da blir det i alle fall litt mer personlig.

1 kommentar:

Elen sa...

Veldig stilig kort:-) Masse flotte detaljer. Og likte godt mønsterarket - vet du hvor det er fra?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...