søndag 4. mars 2012

Magnolia bryllupskort i marineblått og grått

Dette kortet lagde jeg på bestilling for ei barselvenninne.


Jeg brukte bare 3,5 time på hele prosjektet, fargelegging inkludert, og det må jeg si meg fornøyd med. Mye løser seg når jeg finner papirer som jeg synes funker sammen. Og fargeleggingen gjorde jeg mens jeg så på Senkveld. Jeg har fargelagt med Promarker tusjer.


Motivet og banneren oppe til venstre på kortet kommer fra Magnolia. Swirlen under blomstene er også en dies fra Magnolia. Sommerfuglen har jeg klippet ut fra et mønsterark fra Pion Design. Rosene er fra Wild Orchid Crafts. De hvite blomstene er fra Bikuben. Metallpynten bak den mørkeblå rosen er fra Korthobby.


De hvite stoffrosene er et bånd fra Tim Holtz som jeg kjøpte på Bikuben i fjor sommer. Har pyntet med halvperler i midten.


Banneren er et stempel fra Magnolia, og i mangel av små nok bokstavklistremerker skrev jeg bare navnet på brudeparet med en filtpenn. Jeg har fargelagt litt med grå tusjer for å få litt skyggevirkning.


De blå papirene er noen rester jeg har igjen fra Stampin' Up. Synes de ble fine mot de lysegrå papirene. Det blå båndet er fra Søstrene Grene.


Sånn, da har jeg fått blogget de siste kortene mine. Jeg har bestemt meg for å blogge ferdig alle gamle kort, sånn at jeg er ajour med bloggingen. For det er kjedelig å blogge gamle ting. Så da kommer det til å komme flere innlegg her snart.

3 kommentarer:

Dorte sa...

Nydeligt bryllupskort, din sammensætning af blomster og bånd er rigtig flot. Liker godt farverne du har brugt.
klem fra Dorte

Inger Eidheim sa...

ÅÅÅÅÅh så skjønt det var!
Flott fargesammensetting og fint oppsett og bånd og alt ved denne var nydelig!
Flink du er!

Merethe sa...

Nydelig kort, flott fargelagt.
Klem fra Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...