søndag 1. april 2012

Babykort på bestilling

Dette kortet lagde jeg på bestilling for en kollega. Jeg fikk bestillingen dagen før hun trengte kortet, så da var det bra jeg hadde et ferdigmalt motiv liggende.


Jeg er glad i glitter, så jeg har hatt på litt Stickles glitterlim på blondekanten. Vingene har fått litt Glossy Accents på seg. Det har ikke tørket helt på dette bildet, så det blir litt finere når det er helt tørt.


Denne tag'en kan tas ut. Tekststempelet er fra Stempelglede, men jeg har skrevet på de vitale målene og fødselsdatoen til babyen.


Tag'en er stanset ut med en die fra Magnolia. Metallpynten er fra Michael's i New York.


De hvite rosene er et bånd fra Tim Holtz. Og endelig fikk jeg brukt noe av den rosa blin'en min. Jeg bruker mest perler, og ikke så mye bling. 


Det rosa båndet med hvite prikker er fra Bikuben. Kjøpte det da vi var på tur hjem fra Rikshospitalet i fjor sommer.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...