lørdag 18. august 2012

Konvoluttkort i gammelrosa

En god venninne hadde bursdag i sommer, og når man blir 20 + 20 år da fortjener man en liten gave. Lagde derfor et lite konvoluttkort, og la et gavekort inni.


Kortet lagde jeg da jeg var på besøk til mamma og pappa, så da var det litt gøy å låne kantpunchen til mamma, og å få en liten variasjon på borden. Papirene er som vanlig fra Pion Design. Synes de passer kjempegodt til konvoluttkort, for de har gjerne mønster litt ut i kantene.


Mamma har også litt andre blomster og metallpynt enn meg, så det var gøy å pynte kortet også. Og konvoluttkortene er så kjappe å lage (alt er relativt...), for jeg synes ikke de trenger noe motiv. Så da slipper jeg å male. De søte sommerfuglene er fra Karen Marie Clip, og er vel omtrent det eneste jeg kjøper på Panduro.


Sett fra en annen vinkel. Stempelet er fra Stempelglede.


I den store sommerfuglet har jeg satt på to små perler. Og vingene er bøyd med et falseben (bone folder).

1 kommentar:

Bente Årstad sa...

Så flott kort og i de herlige pionarkene. Ha en fin dag:)
klem bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...