mandag 22. oktober 2012

Kort fra Trøndersaksa 2012

I september var jeg på Trøndersaksa, og som vanlig trenger jeg litt tid på å få blogget kortene mine. Først ute er disse kortene som har litt annet format enn de jeg lager til vanlig. Jeg startet med å lage et sukkersøtt kort i rosa som ble gitt til en nyfødt baby sammen med en body og bukse som jeg sydde. Klærne kan du se bilder av i sømbloggen min.


Bodyen er klippet ut etter en mal fra FabScraps, også har jeg stemplet på dette søte verset. Har ikke pyntet så mye, for jeg synes papirene er så søte i seg selv.


Innsiden er veldig enkel.


Deretter lagde jeg to like kort som de to beste pappaene i verden skal få. Det er da min pappa, og pappa'n til barna mine. For farsdagen er jo like rundt hjørnet, og jeg så mitt snitt til å få brukt opp to metallcharms som er et gammelt bomkjøp. På mønsterarket står det "pappa".


Sist ute i denne serien er to guttekort hvor jeg stemplet et motiv på mønsterarket, og kun tegnet med lys grå farge rundt motivene for å fremheve de bedre. Jeg regner med at jeg kommer til å sette på navn til mottakerne når jeg vet hvem som skal få de. Derfor er kortene også holdt veldig enkle.


Stjernene er stanset ut med en punch fra Stampin' Up. Mønsterarket er også et gammelt bomkjøp, og det er veldig kjekt å få brukt opp rester på denne måten.


Kortene er nesten helt like.


Baksidene.

Disse kortene gikk relativt kjapt å lage, så det kommer nok til å bli flere slike etter hvert.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...