mandag 13. januar 2014

Nok en skolegutt i familien!

I høst hadde vi skolegutt igjen, og i den anledning lagde jeg dette kortet som en del av avslutningsgaven til barnehagen.


Motiv fra Whiff of Joy. Gammelt stempel som jeg liker godt. Fargelagt med Copic Sketch Markers. Teksten er håndskrevet med pennesplitt og blekk.


Enkel pynt på denne. Både klokka og billetten er stempel fra Tim Holtz som jeg har stemplet på mønsterpapir og klippet ut.


På eplene har jeg hatt på Crackle Accents. Den krakelerer (sprekker opp) når den tørker, og gir en fin effekt. Velger ofte det hvis jeg ikke har tid til å fargelegge eplene for seg.


Ikke så mye mer å si om dette kortet, så jeg raser bare videre for å prøve å bli a jour i løpet av noen dager...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...