torsdag 5. juni 2014

Topp tre og et nytt posekort

Jippi! Det er så gøy å få koselige tilbakemeldinger på kortene sine! Og ekstra stas er det å komme på topp tre listen når jeg en sjelden gang får somlet meg til å være med på noen utfordringer. 
 
Hos Copic Marker Norge ble jeg topp tre med dette kortet på Utfordring #56, og hos Trykkpressa ble jeg topp tre med dette kortet på utfordringen Trykkpressa mai 2014.

 Og her kommer et nytt kort fra meg. Dette posekortet er laget etter samme mal som kortet i forrige innlegg, men siden det forrige kortet ble publisert i Ett Trykk måtte jeg vente litt med å poste dette også. For det er jo stort sett bare fargene som skiller det fra det forrige kortet mitt...


Motivet er fra Saturated Canary, og jeg stemplet det opp da vi hadde treff i fjor... Så jeg er ikke så rask til å fargelegge alle motivene mine.... Rundt motivet har jeg hatt på Frantage Shabby White.


Tatt fra siden for å vise lagene og dybden på blomstene. Og favorittblonden fra Kort & Godt.


Sommerfuglen er fra Prima, og den er malt med gesso og svertet i kantene. Pyntebærene er fra Kort & Godt.


 Her ser dere kortet og innmaten sammen. 


Og siden jeg fargela dette motivet på ferie i fjor sommer så har jeg ikke notert hvilke farger jeg har brukt....

Jeg har laget noen flere kort som jeg skal poste senere - jeg må bare finne tid til det først. Det er så hektisk på jobb for tiden, så det blir nok begrenset tid til hobby fremover... For dere som lurer på hva jeg jobber med kan jeg fortelle at jeg er sivilingeniør, og jobber med vegprosjektering hos et stort rådgivende ingeniørfirma. Litt enkelt forklart betyr det at jeg beregner nye veglinjer, og utarbeider plantegninger og modeller med alt det som hører til. Det vil si at jeg lager grunnlaget som entreprenørene bruker når de skal bygge veger. Og akkurat nå jobber jeg med en passelig stor byggeplan som skal være ferdig like over ferien. Så da blir det ikke så mye tid til hobby. Dessverre. For jeg vil gjerne, men jeg har bare ikke kapasitet til det. Men jeg håper dere henger med likevel, for et og annet kort vil nok dukke opp i ny og ne (jeg skal jo ikke skryte på meg at jeg har vært på flink med bloggingen tidligere heller...).

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin uke! Jeg ser frem til helg og litt fri!




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...