tirsdag 21. oktober 2014

GDT Ett Trykk: Bordkort og invitasjoner til utgave 04/2014

Til augustutgaven av Ett Trykk lagde jeg matchende bordkort og invitasjoner. 


Både bordkortene og invitasjonene er relativt enkle, rett og slett fordi jeg vet med meg selv at jeg ikke ønsker å bruke alt for lang tid på noe som jeg må masseprodusere.


Bordkortet er utformet som en serviettring. Her har jeg pyntet en remse med papir og stiftet den sammen bak. Lag på lag med papir gjør at den blir stødig, og derfor egner seg godt som serviettring.


Matchende invitasjon. Det er bare det lille kortet foran som kan åpnes. Det store bak er basen som det lille kortet limes på.Tekststempelet er en gammel favoritt fra Ladybug and Friends. Sommerfuglene er fra Magnolia.


Jeg har her brukt en stoffserviett for å vise bordkortet. Det er veldig mye finere i bruk enn alene...


Invitasjon og bordkort sammen.
 

Sett forfra. Det lille kortet er åpent.


 Da ønsker jeg dere en fortsatt fin kveld!

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Så utrolig lekkert sett. Blått og beige er så nydelig sammen og sommerfuglene er prikken over i'en. Takk for inspirasjonen. Klem, Elizabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...