tirsdag 11. november 2014

Gjestedesigner hos Kreativ Scrapping - Vinflasketag

Først må jeg bare beklage at bloggen blir så sporadisk oppdatert.... Hyttebygginga krever litt oppfølging, så det er mer enn nok å henge fingrene i selv om vi har satt bort arbeidet. Sjekk hyttebloggen min om du har lyst til å se hvordan den blir :).

Men, tilbake til bidraget mitt som gjestedesigner for Kreativ Scrapping. Jeg lagde denne vinflasketagen, og nærmere beskrivelse av matrialene jeg har brukt finner du i bloggen til Kreativ Scrapping.


Jeg ble veldig fornøyd med fargene på denne, for rød kan være litt vanskelig. 


Firkantet epoxymerke som jeg har klistret over en datotekst fra Bildmålarna. Motivet er fra Saturated Canary, og jeg elsker å fargelegge disse motivene.


Det aller meste av det jeg har brukt på denne tag'en får du kjøpt hos Kreativ Scrapping. Også den søte engelen.


Har brukt mitt nye favorittverktøy - rissehjulet - langs kantene.


Siste bilde for denne gang. Blomstene, kantdiesen og pom-pom-båndet får du også hos Kreativ Scrapping.


Motivet er fargelagt i disse fargene:

Hud: E13 - E11 - E00 - E000
Kinn: R20
Hår: E47 - E57 - E55 - E53 - E51 - E50
Rød: T5 - E19 - E07 - E04
Grå: W5 - W3 - W1 - W0 - W00
Brun: E77 - E74 - E71 - E70
Hvit: W7 - W3 - W1 - W00
Snø: B90 (hjemmelaget)

Ønsker alle en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...