torsdag 8. januar 2015

GDT Ett Trykk: Vinterkort til utgave 06/2014

Til årets siste utgave av Ett Trykk var mitt bidrag dette vinterkortet i blått. Skulle jo nesten tro at det ikke var liv i bloggen min, men det kommer som tidligere nevnt av at vi er helt i sluttfasen av å ferdigstille hytta vår. Så i stedet for å drive med hobbyen min har jeg løpt rundt omkring for å få tak i det vi trenger til hytta. Og det er ikke gjort i en håndvending...


Motivet er fra Magnolia, og jeg har fargelagt med mine herlige Copics-tusjer. Den store snøfnuggen til venstre har fått på seg litt hvit flock, noe som gjør at den likner litt på filt når den er ferdig.


For å få frem en ordentlig vinterfølelse har jeg brukt litt hvit frantage som jeg har smeltet rundt og delvis over motivet. 


Blomstene og kantene på papiret har fått litt hvit gesso på seg, og de blanke stenene fra Kort & Godt kan jo minne litt om iskrystaller. Swirlen er fra Dutch doobadoo.


Papirene er fra Magnolia, og jeg har sydd med symaskin rundt kantene.


De små tekstene er fra Kort & Godt, og er veldig anvendelige. Her har jeg bare bøyd de og festet godt med Panokitt lim. Snøfnugget har fått litt glassglitter på seg.

 
 Fargene jeg har brukt er disse:

Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Hår: E57 - E55 - E53 - E51 - E50
Blå: B99 - B97 - B95 - B93 - B91 - B0000
Grå: N2 - N0 - 0

Ønsker dere en fortsatt fin uke!

1 kommentar:

Karen Elise sa...

Virkelig nydelig vinterkort med masse vinterstemning! Herlig harmonerende farger, og så fint med frantage-snøen på motivet!
:) Karen Elise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...