onsdag 24. juni 2015

DT Copic Marker Norge: Sommerinspirasjon - Joy Fold Card

Hei!
Har du sett sommerinspirasjonen hos Copic Marker Norge? Hvis du har lyst til å prøve en ny bretteteknikk finner du steg-for-steg forklaring på bloggen.
 
Mitt bidrag er dette kortet som jeg ga min eldste sønn da han fylte 10 år i sommer.
 
 
Motivet er en gammel favoritt fra Lili of the Valley. Passer til alle aldersgrupper (synes jeg)...
 
 
Kortet holdes lukket ved at panelet med motivet stikkes under metallpynten ved blomstene oppe til venstre. I tillegg har jeg pyntet med en liten laks, siden det passet så godt til motivet. Vær obs! når du pynter kortet ditt. Jeg burde vært litt mer forsiktig med blomstene til høyre for motivet, for de gjør det litt vanskelig å åpne kortet helt opp....
 
 
Tapen under motivet er fra Søstrene Grene, og den lille, runde metallpynten kommer av en gammel t-skjorte som slipper pynten sin....
 
 
Jeg har fargelagt med disse fargene:

Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: E93
Hår: E53 - E51 - E50
Sko: W7 - W5 - W3 - W1 - W0
Himmel: B000 - B0000
Sjø: B91 - B90 (hjemmelaget)
Genser: BG15 - BG11 - B000 - B0000 med B91 - B90 (hjemmelaget) over
Stubbe: E47 - E44 - E43 - E42 - E57 - E55 - E53 - E51 - W3 - 0

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...