søndag 25. september 2016

GDT Copic Marker Norge - Fargelegging før og nå

I dag er det min tur til å vise utviklingen i fargelegging på bloggen til Copic Marker Norge. Disse to motivene er fargelagt i hhv. 2011 og 2016.
 
 
Jeg lagde en tag av det siste motivet, og jeg synes det var veldig gøy å lage denne.
 
 
På muffa og duskene i lua har jeg brukt en snøpenn som puffer opp når du bruker varme på den. Jeg brukte dette mye før, men har brukt det veldig lite i det siste. Noe jeg la godt merke til da jeg skulle bruke den denne gang, for den var mer eller mindre tørr...
 
 
Jeg har pyntet med blomster og en liten engel i gips (eller noe annet knuselig...). Tekstene er stempel fra Staz som jeg har klippet grovt med en saks.
 
 
Også det gamle motivet ble en del av en tag, om enn noe enklere... Men jeg husker jeg var fornøyd den gangen også :).
 
 
Motivet til høyre er fargelagt med disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R22 - R20 - R00
Hår: E47 - E57 - E55 - E53 - E51 - E50
Sko: W7 - W5 - W3 - W1 - W0 - W00
Skosåle: N8 - N6 - N4 
Rødt: T5 - E19 - E07
 
Klem fra Veronica
 

1 kommentar:

Kjersti sa...

Det må jeg si var endring ja! Nydelige kort, men det siste er vel favoritten kanskje:)
Takk for at du deler - morsomt å se framgangen!
Klem fra Kjersti:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...