onsdag 12. april 2017

Takk for følget!

I år er det 10 år siden jeg startet denne bloggen, og i løpet av disse ti årene har hobbyen hatt en stor plass i livet mitt. En kjapp opptelling viser at jeg har laget over 400 kort, og de fleste har jeg delt med dere. I tillegg har jeg laget esker, poser, tags, bokmerker og andre papirprodukter. I løpet av disse årene har jeg også vært på designteamet til Kreativ Scrapping og Copic Marker Norge, samt vært gjestedesigner for bladet Ett Trykk. Og det absolutte hobbyhøydepunktet var å komme på forsiden på det aller første julebladet deres i 2013! 

I løpet av disse 10 årene har jeg også blitt trebarnsmor, og vårt yngste barn er født med leppe-, kjeve- og ganespalte. Noe jeg delte med dere her på bloggen, og som ga flere bekymringer før fødselen enn etter. For selv om det er litt ekstra utfordringer rundt det med spalte, er det jammen ikke bekymringsfritt å ha såkalte "friske" barn heller... 

I tillegg jobber jeg som vegplanlegger/sivilingeniør i et av Norges største rådgivende ingeniørfirma, og det å kombinere familie, jobb og hobby har til tider vært veldig krevende. For selv om jeg synes det er kjempegøy å lage kort så blir det ikke gøy når det kommer som en belastning oppå alt det andre. Og da trenger jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke rekker å oppdatere bloggen på toppen av det hele...

Nå vet jeg ikke om noen lenger leser bloggen min, men selv har jeg et behov for å rydde plass til andre ting, og til å kjenne at det er helt greit at de siste 30 kortene ikke blir blogget. Jeg har derfor bestemt meg for å avvikle bloggen. Ønsker du å følge meg videre finner du meg på Instagram på kontoen cinosverden. Følg meg gjerne der dersom du ønsker å se hva jeg holder på med. For jeg vil fremdeles poste bilde av et og annet kort som jeg lager. 

Takk for følget! Og riktig god påske til dere alle sammen!

Klem fra Veronica

3 kommentarer:

Veronique sa...

Dumt at du har bestemt deg for å slutte og blogge, men jeg skal følge deg på Instagram 😁

WenKatLeon sa...

Skjønner godt hva du mener, men syns det er veldig trist at du legger med bloggen. Denne er en av mine absolutt inspirasjonssteder. Det skal du vite. Følger deg på Instagram allerede og og det skal jeg ikke slutte med 😘Klem

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Heisann!
Trist at du legger ned bloggen men jeg har full forståelse for dette. Ser selv at jeg henger etter med å klare å få blogget....og det selv om jeg ikke lager så mye for tiden. Stå på videre og vi ses nok i ny og ne. God påske til deg og dine.

Klem...Mona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...