tirsdag 20. november 2007

Endelig sol

Endelig skinner sola, etter uker med dårlig vær. Det gjør godt for sjelen, så jeg tenker jeg skal vaske vinduene nå. Sola avslører jo at det ikke er gjort på en stund...

På søndag hadde vi barnedåp for Jonathan, og vi feiret dette med koldtbord og kaker sammen med den nærmeste familien vår. Jonathan er en rolig liten krabat, og var veldig grei både i kirka og etterpå. Jeg tok masse bilder, og skal få lagt ut noen her etter hvert.

Ellers har jeg scrappet to LOer siden sist. Den første fikk jeg inspirasjon til når jeg fant de søte skoene som Tress har laget.


Kredit: Se her.

Den andre er min løsning på en utfordring fra Ida der vi skal prøve å lifte en LO som hun har laget, men som vi ikke har sett. Vi har stilt henne 10 spørsmål om LOen, og ut i fra de svarene vi har fått har vi prøvd å lage en LO som er mest mulig lik hennes. Jeg tror nok ikke min likner så mye, så det blir spennende å se hvordan hennes LO faktisk er.


Kredit: Se her.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...