onsdag 27. februar 2008

Strikkedilla

Jeg er nok en av dem som har mange jern i ilden samtidig, og nå er det på tide å sluttføre noen av de mange strikkeprosjektene mine som ligger og slenger rundt omkring i huset. Problemet er bare at det er mye morsommere å starte på nye ting... Men nå har jeg en plan om å bruke opp en del av garnet jeg har liggende til julegaver og bursdagsgaver, så får vi se da om det blir noe av det denne gang...

Har også to LOer som jeg ikke har lagt ut her. Det er av de to gode guttene mine.

Først ute er Jonathan. Han har allerede blitt et halvt år, og er en stor gutt allerede.


Kredit: Se her.

Så er det Kristoffer. Han fikk denne kule jakka i julegave, og han er så tøff i den.


Kredit: Se her.

1 kommentar:

Lisbet sa...

Jag har gjort en freebie som jag vill ge till alla mina scrappande vänner som ger mig sådan enorm inspiration och motivation. Tack för det.
Det lilla kitet heter ”Dreamer” och innehåller 5 papper, 1 band, 2 tags, 1 brad, 2 ringar och en hårpinne. Titta in på min blog för att hämta den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...