fredag 17. oktober 2008

På tide å oppdatere

Nå er det så lenge siden jeg har oppdatert at jeg ikke helt har oversikt over hva jeg har laget siden sist. Men det berømmelige sjalet mitt er i alle fall ferdig. Jeg mangler å feste tråder og dampe det, så bilde kommer når det er gjort.

På kortfronten har jeg kun laget et kort i det siste, til et vennepar som giftet seg. Har stemplet med Magnolia stempel, og slik ble det. Har malt med akvarellmaling, og lagt over litt sølvmaling som blitzen tydeligvis likte (den vistes ikke fullt så godt i virkeligheten).



På baksiden har jeg stemplet med mitt nye personlige stempel, som jeg synes ble ganske søtt.



For det samme paret lagde jeg også bordkort til selve bryllupet. Fargene er tilpasset brudekjolen, og kortene ble vi enige om å lage ganske enkle. Og jeg tror prisen på disse ble i underkant av 5 kr pr stk.



Lagde også et bryllupskort i sommer, og det så slik ut i cellofanposen. Når jeg etter hvert får tid til å produsere litt tenkte jeg å selge noen kort, og da er det jo ypperlig å ha de i slike poser.



Ellers har Kristoffer flyttet inn på det nye rommet sitt, og selv om dekoren ikke er helt på plass ennå, så har i alle fall rommet tatt form. Mangler bilder og stæsj, men det kommer etter hvert.... Begge disse to ser i alle fall fornøyd ut :).



Rommet sett fra avstand. Det ble overraskende stort, og bak fotografen er det plass til en stor skyvedørsgarderobe som vil fylle hele veggen. Men det må vi spare litt til...

3 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Så fantastisk flink papir-scrapper du er, da!!! Blir helt misunnelig, jeg. Har flere som skal gifte seg til sommeren, så dersom du selger kort så kjøper jeg!

Kriztella sa...

Wow, de bordkortene var knallflotte!! Flink du er!

Femice sa...

Har lagt deg på rss-feed nå så da oppdaget jeg at du hadde lagt ut noe nytt :)

Du er flink :)
Hvordan finner du tid med tre gutter og full jobb lurer jeg på... :)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...