onsdag 4. mars 2009

Første runde med kort er på plass

Da har jeg endelig fått laget noen kort som jeg har lagt ut for salg i nettbutikken min. Er ikke så mange ennå, men jeg vil legge ut flere fortløpende. Her er et par smakebiter på kortene jeg har laget. Flere kort og bilder av detaljene ligger i nettbutikken min.



Disse to kortene er stemplet med stempel fra Magnolia, Cecilie Lundstad og Papirloftet, pyntet med blomster fra Prima og Sticles glitterlim. Også har jeg malt stemplene med akvarellfarger, så det er mye arbeid som ligger bak hvert kort. Kortene er doble, 15x15 cm store, og leveres med hvit konvolutt og clearbag.

3 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Du er helt RÅ på kortlaging, altså! Nydelige. Herlige!!!

Karen O sa...

Kjempe fine kort! Du er kjempe flink!
Gleder meg til å besøke deg i sommer, tror nok jeg må snike litt på hobbyrommet ditt:)

Anonym sa...

De kortene ble bare knall fine da :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...