onsdag 20. mai 2009

Bursdagsinvitasjoner

Tenk at det snart er 4 år siden jeg ble sendt på sykehuset, og min førstefødte kom til verden. En måned før termin, med hastesnitt og full narkose fordi jeg hadde utviklet HELLP syndrom. Jeg husker det første møtet med Kristoffer som om det var i går. Han var så fin, og jeg kunne ikke tro at jeg skulle få en så fin baby. Mannen min syntes han lignet på broren sin, men jeg svarte bare tørt at det var bedre han lignet på broren hans enn på postmannen. At jeg var nyvåknet fra narkosen, og ennå litt omtåket da jeg svarte synes mannen min bare var morsomt.

Om knappe 2 uker fyller altså denne "babyen" min snart 4 år, og jeg har i kveld laget invitasjoner til bursdagen hans. Jeg hadde ikke tid til å lage papirinvitasjoner, for jeg måtte også pakke til Stavanger-reisen min i morgen. Så da tydde jeg til Photoshop i stedet, og resultatet ser dere nedenfor. Jeg vet at skyggene er litt i hytt og pine, men jeg orker ikke gjøre noe med det nå (de elementene som har skygge i seg får jeg jo ikke endret heller...). Invitasjonene er skrevet ut og lagt i konvolutter, så det er uansett for sent nå...

Kreditt: Stort sett "Full Bike" fra Vinnie Pearce. Journaling sirkler fra Catrine's "Traces". Alt fås hos CatScrap.

5 kommentarer:

Karen O sa...

Kjempe koselig invitasjon da! Flink du er!
Gleder meg til i morra!

Gry Offernes sa...

Nydelig invitasjon. Synd at du mer eller mindre har sluttet å digi-scrappe...

Kriztella sa...

Kjempeflott invitasjon det der :D

Anonym sa...

Wow, den var kjempeflott!!

Vibeke sa...

WOW - det var litt av en bursdagsinvitasjon!!! Kjempe tøff og flott oppsett:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...