søndag 7. juni 2009

Jeg har sydd... på kort...

At symaskiner kan brukes til å sy annet enn klær har jeg vel visst lenge, men dette er første gang jeg har sydd på et kort. Men det er garantert ikke siste gang, for jeg likte effekten veldig godt. Dette kortet er et bestillingskort til brudepar, og det er også pyntet inni.






Papir fra Imaginisce og Wishmade. Roser og hydrangea blomster fra Prima, sprayet med Glimmer Mist Pearl og pyntet med Stickles glitterlim Crystal. Perler fra KaiserCraft og bånd fra Panduro. Metallpynt fra Unik Hobby. Stempel fra Papirloftet og Sarah Kay. Motivet er malt med akvarellmaling på 300 g akvarellpapir, og stanset ut med min Spellbinders Wizard. Diesene som jeg har brukt på dette kortet heter Petite Ovals Large, Petite Scalloped Ovals Large og Labels One. Blomstene inni er stanset ut med Retro Flower Punch Small og Medium.

7 kommentarer:

♥ Monica ♥ sa...

For et fantastisk nydelig kort du har laget. Så mange lekre detaljer.

Vibeke sa...

Fantastisk vakkert kort!! det gjorde seg veldig med sømmen og alle de andre sjarmerende detaljene!!! Helt nydelig:))

Anne H. sa...

Utrolig nydelig kort!
Nydelige farger og detaljer på alle sider!
Da jeg så dette, måtte jeg også bestille First Kiss... *hihi*
Anne -:)

Lene sa...

Nydelig kort ! Flotte farger du har brukt og sømmen passet kjempefint !

Lene sa...

Nydelig kort ! Flotte farger og nydelig pyntet!

Mariann (mais) sa...

Et helt utrolig nydelig kort fylt av mange vakre detaljer. Flotte farger og mønsterark.
Det var gjennomført og stilig inni kortet.
Heldige brudepar som skal få dette kortet :)
klem, Mariann

Ingunn sa...

Åh, dette var søtt!
Nydelige farger og fin komposisjon (passe med pynt).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...