søndag 19. juli 2009

Bursdagskort til pappa

Disse to kortene lagde jeg da pappa fylte 60 år i sommer. Det ene kortet er fra meg, mannen og guttene, og jeg synes alltid det er litt vanskelig å skrive på disse kortene. For pappa er jo både morfar, svigerfar og pappa, men morfar-rollen er vel den viktigste. Løste det i alle fall med å skrive alt på forsiden av kortet, og jeg synes det ble helt greit. Første gang jeg brukte knapper også.





Stempelet er fra Art Impressions, og malt med akvarellmaling. Blomstene er sprayet med Glimmer Mist.

Det andre kortet lagde jeg for mamma. Det er holdt i brune toner, og jeg brukte nok en gang datostempelet her. Sydde med symaskin på dette, og krøllet inn kantene litt med neglen.




Det runde gratulasjonsstempelet lånte jeg av min venninne Karen da jeg besøkte henne i Stavanger. Jeg stemplet opp masse stempel, så jeg har vel ennå en stund. Dumt at vi ikke bor nærmere, for jeg kunne tenkt meg noen å lage kort sammen med...

2 kommentarer:

Isa sa...

Skikkelig lekre kort, særlig det øverste. Syns det er vanskelig å lage herrekort, så her var det mye inspirasjon å få!

TIA sa...

steike, så flink du er !!!! Bøyer meg i støvet !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...