fredag 22. mars 2013

Avskjedskort til en hyggelig kollega

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen - jeg liker ikke at folk slutter hos oss. Men, jeg har jo ikke så mye jeg skulle ha sagt, annet enn at jeg har lyst til å lage et hyggelig avskjedskort.


Motivet er fra Magnolia, og det er også poststemplene som jeg har stemplet rundt motivet. Jeg har malt motivet med Distress Ink refillere. På klærne har jeg brukt Pumic Stone og Weathered Wood.


De små flaskene er fra en pakke av Tim Holtz, og er de siste to jeg hadde jeg i denne størrelsen. I den ene flaska har jeg satt inn en lapp med navnet på bedriften, og i den andre har jeg hatt i hvitt glitter. Rett og slett fordi jeg ikke kom på noe annet jeg kunne putte i den...



Bak motivet har jeg lagt litt osteklut, som likner litt på et garn. Så dermed ble det litt maritimt preg over kortet. Jeg vet ikke om mottageren er så mye på sjøen, men han er i alle fall mye ut i naturen. Laksen har jeg limt fast i garnet i stedet for å knyte den fast.


 Og ei vinflaske må være med!



Skjellene er håndplukket i fjæra, og de er egenlig lyse. Men det passet ikke inn på kortet, så jeg har fargelagt de med en Promarker tusj.



Vimplene er en die fra Magnolia, og teksten er en die fra Tim Holtz som heter Typeset. Det var det jeg hadde for i dag. Takk for at du titter innom!

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

WOOOOW såå Stilig og nydelig kort på samme tid.Digger alle detaljene på kortet og super fargelegging


Riktig God påske

Klem Fra Eva helen

Meretekj sa...

Kjempeflott kort, mange detaljer og flott dekorert.
Klem, Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...