mandag 23. september 2013

Jentekort med motiv fra Whiff of Joy

Denne tankefulle jenta er et stempel fra Whiff of Joy som jeg har stemplet opp hos mamma. Her har jeg fargelagt med Promarkere, men jeg husker dessverre ikke fargene...



Nærbilde av motivet. Har brukt en hvit penn til å tegne litt mønster. Bare for gøy :).





Denne diesen fra Magnolia er en av favorittene mine. Den gjør det så enkelt å pynte kortet også.


Og dette tekststempelet fra Kort & Godt er jeg også veldig glad i. Det gjør litt ut av seg, og det er greit på sånne enkle kort.


Det ble jo litt vel rosa, dette kortet, men småjenter er jo glad i rosa. Til og med jenta mi på 2,5 år vil ha "rota". Hun klarer ikke si s... Og vi har ikke fortalt henne at rosa er en fin farge. Det har hun funnet ut helt på egen hånd. Kan ikke huske at det var så mye rosa da jeg var lita.


Den grønne blomsten er forresten hvit... Har fargelagt den med de samme fargene som jeg har brukt på blusen til jenta, for jeg måtte ha noe med litt mer farge på til dette kortet.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...