lørdag 15. februar 2014

Kort til 70-års jubilant i røde og brune toner

Dette kortet lagde jeg til ei kjempetrivelig dame som jeg scrapper sammen med når jeg treffer min scrappeglade tante og hennes venninner. 


Motivet er mamma sitt, og kommer fra My Besties. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å fargelegge det med disse fargene, men underveis i prosessen ble jeg ikke fornøyd, og jeg måtte kamuflere de andre fargene... Med andre ord har jeg jukset igjen....


På øynene har jeg hatt på Glossy Accents.


Tekststempel fra Kort & Godt. Har bøyd til papiret slik at det løfter seg litt over kortet.


Bak motivet har jeg brukt osteklut.


70-tallet er laget med tallstempel som jeg har lånt av en god venninne. Skulle gjerne hatt disse selv også, men veldig greit å låne litt av hverandre innimellom.


Har ikke notert hvilke farger jeg har brukt, men jeg har fargelagt med Copics igjen. 

Prøver å komme a jour med bloggingen, og benytter anledningen til å poste innlegg nå mens vesla er på overnattingsbesøk hos besteforeldrene sine. Takk for at du titter innom!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...