mandag 9. juni 2014

Konfirmasjonskort til nabogutten

Håper dere alle har hatt en flott pinse! Vi har nytt dagene ved kysten, til strålende solskinn og mange uteaktiviteter. Og hva passer da bedre enn å avslutte helga med beina på bordet mens jeg oppdaterer bloggen?

I år som i fjor hadde vi konfirmant i nabolaget, og i år fant jeg heldigvis ut av det dagen før konfirmasjonen. Så jeg lagde dette kortet med motiv fra Tickled Pink. Synes disse motivene er så fine.


Denne teksten er et kjempegammelt stempel fra Ladybug and Friends. Men det passet så fint til denne anledningen. Filmremsen er fra Tim Holtz.


På brillene har jeg hatt på Glossy Accents.


Også har jeg begynt å pynte guttekortene med blomster igjen. For jeg liker blomster, og hvorfor skal ikke gutter få blomster på kortene sine? 


Ønsker dere en fin uke! Bare fire dager til helg, og det er alltid godt :).

1 kommentar:

Anne sa...

Kjempeflott kort, så fint med tekster og herlig motiv. :)

Klem, Anne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...