onsdag 1. april 2015

DT Kreativ Scrapping: Utfordring # 4 - Gult er kult

Det er tid for en ny utfordring hos Kreativ Scrapping, og denne månedens tema er "gult er kult". Og ikke bare er gult kult, det er også en farge som oser av vår. Til denne utfordringen har jeg laget et konfirmasjonskort.

 
Kortet er laget som et posekort. Motivet er fra Tickled Pink, og jeg har fargelagt med Copics.
 
 
Blomster fra Wild Orchid Crafts og Kort & Godt. Den store metallpynten er fra Korthobby, og jeg har laget den om til en slags medaljong ved å stemple med et stempel fra Kort & Godt på et stykke Bazzill Kraft kartong, og klipt det ut etterpå. Deretter har jeg limt det fast i metallpynten, og hatt Glossy accents tykt over. Dette la jeg til side og lot tørke noen timer (pga. mengden jeg hadde på...).
 
 
Kortet består av en pyntet gråpose og et innerkort som kan tas ut. Bunn av posen limes fast til baksiden, før det limes et mønsterark over som pynt (ikke vist). Teksten på innerkortet er fra Stempelglede. Konfirmasjonsteksten er fra Kreativ Hobby, og jeg har stemplet med Memento blekk i fargene Desert Sand og Rich Cocoa for å få til det tofargede uttrykket.
 
 
Sommerfuglen er fra Prima, og den er farget hvit med gesso. Deretter har jeg svertet kantene med Distress Ink i fargen Walnut Stain. Blonden er fra Kort & Godt.
 
 
Da håper jeg at du også har lyst til å delta i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Mer info finner du på bloggen.
 
Klem fra Veronica,
DT Kreativ Scrapping

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...