torsdag 10. mars 2016

Kurs i fargelegging med Zig Clean Color Real Brush

Hei alle sammen!
 
Her er det langt mellom innleggene, og i dag skal jeg bare vise dere dette motivet som jeg fargela før jeg holdt kurs på den lokale hobbybutikken i Trondheim. Motivet er fargelagt med vannbaserte tusjer, Zig Clean Color Real Brush. Motivet er fra Saturated Canary.
 
 
Motivet er fargelagt med disse fargene:
Hud: 069 Blush og 071 Flesh Colour
Kinn: 230 Pale Rose og 028 Pale Pink
Hår: 068 Deep Brown
Kjole / Øyne / Sko: 092 Blue Gray
Vinger: 901 Gray Tint
Tyll: 901 Gray Tint og 094 Gray Brown
Stjerne: 071 Flesh Colour
 
Jeg tok bilder underveis i prosessen, så når jeg bare får tid til å sette meg ned foran PCen skal jeg lage en trinn for trinn beskrivelse av hvordan jeg fargelegger dette motivet. Om jeg ikke rekker det før, så skal jeg i alle fall få gjort det ila. påska.
 
Da vil jeg bare ønske alle en fortsatt fin uke!
 
Klem fra Veronica

1 kommentar:

Veronique sa...

Jeg gleder meg til å se bilder av hvordan du fargelegger med disse tusjene. Jeg har selv tusjene og er kjempe fornøyd med de :)

Veronique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...