tirsdag 5. april 2016

Mor og datter i beige og lakserosa

I mitt forsøk på å komme a jour med bloggingen finner jeg mange gamle kort. Noen har jeg lagt ut allerede, og her kommer nok et eksempel på et gammelt kort. Også dette er laget på bestilling.
 
 
Motivet er fra Whiff of Joy. Blomster fra Wild Orchid Crafts.
 
 
Hjørnet er stanset ut med en die fra La-la Land. Bladene med en die fra Marianne Design.
 
 
Papiret er fra Graphic45.
 
 
Motivet er fargelagt med Copics, og kjolen består av et sammensurium av farger. Og jeg synes det ble litt kult. Har brukt en hvit penn til å lage prikker etterpå. Synes det passet bra på denne kjolen. Jeg finner ikke notatet mitt med fargeoversikten, og jeg klarer ikke se hvilke farger jeg har brukt...
 
 
Kortet er laget som et tryllekort med klaffer på siden, og en front som kan løftes opp.
 

Ønsker dere alle en riktig fin dag!

Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...