fredag 25. oktober 2019

Ny blogg, nye muligheter...

Da jeg avsluttet denne bloggen for over to år siden var jeg ganske sikker på at jeg ikke kom til å starte å blogge igjen. Vel, aldri si aldri.... Nå har jeg laget meg en ny blogg, og du er hjertelig velkommen til å følge meg der. Klikk på bildet for å komme til den nye bloggen min.



Jeg har også en egen YouTube-kanal, og har lagt ut mine første videoer. Flere videoer kommer, slik at du kan følge steg for steg hvordan jeg går frem for å lage mine kort. Følg meg gjerne her også, så får du beskjed når det kommer oppdateringer.

Ellers finner du meg på også Instagram. Både med kort og med søm/strikking.

Klem fra Veronica

1 kommentar:

Eva Helen sa...

Flott at du tipset om at du har fått deg ny blogg . Hopper inn der og titter . Gøy å se at du er tilbake . Fra Eva Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...