mandag 8. mars 2010

Å koke kort

På universitetet sier man at man koker en besvarelse dersom man skriver rett av en annens innlevering. Jeg føler jeg har gjort det samme her, bortsett fra at det er et eget kort jeg har kopiert. Kristoffer skulle i bursdag til en gutt i barnhagen, og jeg hadde verken tid eller ork til å starte helt fra scratch. Så da valgte jeg å bruke samme oppsett som på et tidligere kort, og fikk også brukt opp et resteark.



"Tre elefanter kom masjeeerende, bortover edderkoppens spintestes spinnt..." Kristoffer (4,5) har lært ny sang i barnehagen, og går rundt og synger av full hals, til Jonathans (2,5) store glede. Minstemann er nemlig inne i en skikkelig elefanttid, og snakker konstant om elefanter. Elefanten som spiser vaffel (det skulle nemlig vi gjøre i helga), og elefanten som bor inne i den bittelille nøtta han går og bærer på...



Disse elefantene er derimot stanset ut med en Martha Stewart punch jeg kjøpte i New York, men jeg tror jammen jeg skal stanse ut noen til Jonathan også.



Motivet er fra Whiff of Joy.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...