lørdag 10. april 2010

Sjarmerende blogg Award

Denne koselige awarden har jeg fått fra Inger Synnøve, Kari og Merethe. Ut i fra det jeg har kunnet finne ut er det portugisisk, og betyr noe sånt som at jeg har en sjarmerende blogg. Tusen takk damer!



Jeg synes alltid det er vanskelig å sende slike awarder videre, for hvordan skal jeg klare å velge ut bloggere som fortjener denne bedre enn andre? Og mange har fått den allerede. I tillegg liker jeg best å gi noe uten å kreve noe tilbake. Siden de fleste bloggene jeg er innom hadde fortjent denne awarden velger jeg heller å takke for alle koselige tilbakemeldinger, og håper fremdeles bloggen min kan inspirere og glede andre. Jeg setter virkelig pris på alle kommentarene jeg får. Tusen takk alle sammen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...