tirsdag 6. april 2010

Whiff of Joy bursdagskort

Dette sommerlige kortet lagde jeg da Kristoffer skulle i 5-års bursdag til ei jente i barnehagen. Motivet er fra Whiff of Joy, og er et prøvetrykk av et av stemplene jeg solgte i fjor høst. Litt vanskelig motiv, men det passet jo bra siden bursdagen ble feiret før påske.



Jeg hadde ingen blomster som passet, så jeg klipte ut disse fra mønsterarket, og monterte det med 3d-puter.



Nærbilde av det malte motivet. Jeg har fått en forkjærlighet for å male blondt hår. Tror det kommer av at jeg endelig har funnet en fargekombinasjon som jeg er fornøyd med, og at jeg er litt lei av å male mørkt hår...



Det gule mønsterpapiret har jeg embosset med Flourish Impressabilities fra Spellbinders. Deretter har jeg brukt sandpapir på arket for å få frem mønsteret bedre.



Kristoffer fikk selv skrive på kortet. Han var litt misfornøyd med at jeg ikke hadde funnet frem den samme pennen som da han skrev på kortet til meg, men han kom i mål til slutt :) Og han ville plassere blomstene selv, så det måtte han selvfølgelig gjøre. Helst ville han male motivet også, men det hadde jeg allerede malt.



Og siden jeg likevel var i gang hadde jeg lyst til å lage en liten ekstragave. Det ble en Post-it® Note holder som matchet kortet.



Pyntet den veldig enkelt.

3 kommentarer:

Merethe sa...

Dette kortet likte jeg veldig godt. Enkelt men lekkert.

Ellen sa...

Så flott det var!

Anne sa...

Utrolig flott, gøy med den postit-holderen! :)

Du er virkelig flink, legger meg til som følger jeg nå så jeg kan se mer av hva du lager. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...