mandag 20. februar 2012

Bloggen har fått en makeover

Jeg har gitt bloggen en liten makeover, og har valgt å flytte alle søm- og strikkerelaterte innlegg til egne blogger. Jeg har ikke slettet innleggene her ennå, men regner med at jeg vil gjøre det etter hvert som jeg prøver å konsentrere meg om kort her. Nettbutikken har også fått en makeover, så nå håper jeg at jeg kanskje kan klare å få litt liv i den igjen. I alle fall sånn etter hvert.

Strikkebloggen finner dere her:  CinoStrikk
Sømbloggen finner dere her: CinoSkrinet
Nettbutikken finner dere her: byCino

Ellers ligger det link til både hobbybloggene og nettbutikken i toppen av siden.

Så da håper jeg at de som følger meg her blir med til de nye bloggene også. I alle fall dersom dere er her for andre grunner enn kort.

1 kommentar:

Bente Årstad sa...

Alltid kjekt med litt forandring og dette ble jo flott:) Kjekt med flere blogger fra deg også og kommer nok til å følge dem også:)
Ha ei fine uka:)

klem bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...