mandag 17. desember 2012

Gavepose og Post-it® holder med vintage look

Denne gaveposen og Post-it® holderen lagde jeg da jeg skulle på kortkveld til en venninne av tanten min. Synes det er kjempegøy å lage kort sammen med andre, og hadde lyst til å ta med en liten gave til vertinnen.


Selve posen har jeg kjøpt på Staples, og jeg har pyntet med høstpapirer som jeg kjøpte i New York i 2009. Tekststemplene er fra Stempelglede. Blonden er en gammel rest som jeg ikke husker hvor jeg kjøpte. Punchen som jeg har brukt på lokket heter Doily Lace, og er min absolutte farvoritt blant kantpunchene mine. Den er fra Martha Stewart.


Post-it® holderen har jeg laget av chipboard covers i størrelsen 4x4 inch som er kjøpt på Bikuben. De er dekorert med samme papir som gaveposen. Jeg har brukt Bint-it-All maskina mi til å lage hull og å feste spiralen.


Innsiden er veldig enkel, men jeg liker dette lille verset fra Stempelglede.


 Gaveposen og holderen har jeg pakket inn i cellofan, og pyntet med en liten tag av restepapirene.


Takk for at du titter innom bloggen min. Håper du finner litt inspirasjon her, og er det noe du lurer på så ta kontakt.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...