mandag 17. desember 2012

Kort til oldemor

Barnas oldemor fylte nylig 80 år, og hele familien reiste på besøk for å være sammen med henne. Jeg lagde dette kortet i anledning bursdagen hennes.


Motivet er fra Whiff of Joy, og jeg har fargelagt med både Promarkere og Copic Sketch markers (rosafargen).


Blomster fra Wild Orchid Crafts. Poststempelet er fra Kort & Godt. Blonden har jeg stiftet fast med en liten stiftemaskin. Synes det er finere å sy den fast, men jeg har innsett at jeg ikke kan holde på med all syingen, for jeg blir aldri ferdig med kortene...


Den hvite kanten rundt mønsterarket har jeg fått frem ved å pusse kantene med fint sandpapir.


Kakeservietten som ligger bak motive kjøpte jeg for sikkert mer enn et år siden, men jeg har ikke brukt de så mye før. Men jeg synes den passet godt til dette kortet, så nå blir de nok mer brukt fremover.

Ønsker alle en fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...