lørdag 25. mai 2013

Bursdagskort til snuppa mi ♥

Jeg er altså bare så innmari treg til å oppdatere bloggen min! Men i en travel hverdag må jeg prioritere hardt, og bloggen taper... Så da ender det som regel med oppdatering av gamle kort. Dette er intet unntak. Det er til min datter som ble to år i april.


Den søte Tilda'en har jeg fått som stempeltrykk i gave fra en venninne. Er hun ikke supersøt? Passer i alle fall godt til små prinsesser. Jeg har malt henne med Distress Ink refillere.


Liljene er sprayet med Glimmer Mist i fargen Pearl. Da får jeg formet de slik jeg vil, og de blir glitrende og fine. Rosene og blomsterknoppen er fra Wild Orchid Crafts. Den flate blomsten kjøpte jeg på en av turene mine til Bikuben. Husker ikke produsenten.


Hjørnestempel fra Kreativ Hobby. Dette har jeg lånt av en venninne, men jeg synes det var så fint at jeg har kjøpt et selv også. Slike stempel er nemlig fine å stemple rett på mønsterarket, og da er det ikke så greit å låne av andre. Mønsterarket er fra Bildmålarna, og jeg synes det er nydlig.


Var så fornøyd da jeg kom på at jeg kunne feste små perler som spenner på skoene hennes, og tenkte at nå har jeg funnet på noe nytt. Men, nei da, når jeg titter rundt i blogglandia så er dette gammelt nytt. Jaja, ingen kan i alle fall komme å si at jeg har hermet etter noen på akkurat dette. Hehe.


Har blitt enig med meg selv om at jeg må prøve å bli med på flere av utfordringene som finnes på nettet, så da deltar jeg på Challenge #52 til DOCB (Deep Ocean Challenge Blog) med dette kortet.

Ha en fortreffelig helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...