søndag 2. mars 2014

Takkekort til en sprek kollega

Dette kortet lagde jeg til en sprek kollega som skulle flytte til en annen by og skifte kontorsted. Motivet er fra Tickled Pink, og jeg som vanlig fargelagt henne med mine Copics tusjer.


Rundt motivet har jeg smeltet inn litt Frantage Shabby White med en varmluftspistol.


Blomstene er som vanlig fra Wild Orchid Crafts. Stiken på den ene rosen er surret rundt en strikkepinne. Tekststemepelet er en favoritt fra Ladybug and Friends. Navnet er rub-ons fra 7gypsies.


Blonden er fra Stoff & Stil, og den grønnstripete tapen er fra Søstrene Grene. Metallpynten er fra Korthobby.


Bingostempelet er fra Joy Crafts. Har stemplet det på Bazzill Kraft kartong.


Innsiden. Veldig enkel, men vi må ha litt plass til å skrive på. Blomsten er fra Magnolia, og jeg har fargelagt med de samme fargene som på motivet.


Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: E93
Hår: E55 - E53 - E51 - E50
Lilla: V99 - V95 - V93 - V91 - V000 og B91 - B0000 (over)
Grå: W5 - W3 - W1 - W0
Blått: B95 - B93 - B91 - B0000 og W3 - W1 (over)

Når det står over bak fargene betyr det at jeg har gått over hele feltet med en eller flere farger for å få en litt annen fargetone. På dette motivet er f.eks. lillafargen gråere enn på dette motivet som er fargelagt med de samme lillafargene (aubergine).

Det var det jeg hadde for nå! Ønsker alle en fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...