onsdag 2. april 2014

GDT Ett Trykk: Valentinekort til utgave 01/2014

Det første bidraget mitt som gjestedesigner hos Ett Trykk var dette kortet til februarutgaven av bladet. Oppgaven var å lage et kort med Valentine som tema.


Motivet er et digistempel fra Saturated Canary. Jeg har skrevet det ut på Letraset ark, og fikserte blekket med en varmluftspistol før jeg fargela det med mine fantastiske Copics tusjer. Oversikt over hvilke farger jeg brukte finner du nederst i innlegget.


Billettene er stempel som jeg har lånt hos en venninne. De er fargelagt med samme farge som på motivet slik at det ikke skulle bli for mange ulike farger på kortet. Den store blomsten er fra Wild Orchid Crafts.


De nydelige bladene er fra Marianne Design, og er kjøpt hos Kreativ Scrapping. De er bare helt fantastisk nydelige!

 
En søt liten metallpynt fra Korthobby.


Bakgrunnsstempelet er fra Magnolia, og teksten på siden er fra Lili of the Valley. 


Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Øyne: E57 - E55 - E53
Hår: E57 - E55 - E53 - E51
 Genser: W3 - W1 - W0 - W00
Skjørt: BG93 - BG90
Sko: W5 - W3 - W1 - W0
Eske: E47 - E44 - E43 - E42
Hjerter: V99 - V95 - V93 - V91 - R81 (over)
Skygge: BG70
 
Siden vi ikke markerer Valentine her i huset valgte jeg å gi kortet til mamma da hun hadde bursdag. For med noen små justeringer så passet det også veldig godt som bursdagskort. Og med det ønsker jeg dere alle en fortsatt fin uke!

1 kommentar:

Bente Årstad sa...

Nydelig kort, flott fargelagt stempel og mane ndelige detaljer, klem bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...