lørdag 21. mars 2015

DT Kreativ Scrapping: Ski og puddersnø

Tenk at jeg får lov til å være på designteamet til Kreativ Scrapping! Kjempemorro! Gleder meg til å ta fatt på oppgaven, og jeg har allerede flere kort i ermet som venter på å bli blogget. Dette kortet lagde jeg da en kollega sluttet hos oss.
 
 
Jeg liker å gjøre kortene personlige, og det var ikke vanskelig å finne tema til denne jenta. Og dette motivet fra Magnolia passet inn med både ski og vinterstemning. Jeg har som vanlig fargelagt med Copic Sketch Markers. Fargene jeg har brukt finner du nederst i innlegget.
 
 
Rundt motivet har jeg brukt en Snow Marker og varmluftspistol til å skape den opphevede effekten på snøfnuggene. Og gjett om jeg var fornøyd da jeg kom på at jeg kunne sende med litt puddersnø i fall det ble litt lite fra naturens side :). "Snøen" i flaska er noe gammel glitter som jeg har liggende. I tillegg klipte jeg "snøballer" av en pom-pom-blonde.
 
 
Swirlen er fra Magnolia. Blomstene er fra Wild Orchid Crafts og Kort & Godt.
 
 
På brillene har jeg hatt på Glossy accents.
 
 
 Skoene... Den spesielle fargen skyldes at jeg ombestemte meg flere ganger mens jeg holdt på å fargelegge motivet, og at de derfor har så mange nyanser på seg. Alt fra lyseblått, via grått og tilbake til litt mørkere blå. Akkurat hvilken fargekombinasjon jeg endte opp med vet jeg ikke, men sånn kan resultatet bli når man leker seg litt. Jeg synes det ble litt kult :).
 
 
Så var det fargene:
Hud: E13 - E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R20 - E93
Hår: E29 - E57 - E35 - E53 - E51
Blått: B97 - B95 - B93 - B91 - B90 (hjemmelaget)
Grått: N8 - N6 - N4 - N2 - N0
Hvitt: W7 - W3 - W0 - 0
Skygge rundt motivet: B01 - B000 - B0000
 
Da vil jeg bare ønske alle en riktig fin helg!
Takk for at du titter innom bloggen min.
 
Klem fra Veronica

1 kommentar:

AnnetteK sa...

WOW! For ett nydelig kort du har laget!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...