fredag 27. mars 2015

GDT Ett Trykk: Gratulasjonskort til utgave 01/2015

Da jeg så dette motivet til Saturated Canary visste jeg at jeg bare måtte ha det! Shoppestopp og alt.... Men nå vet jo alle de som kjenner meg at min shoppestopp ikke er av det absolutte slaget, den handler bare om å begrense seg litt....
 
 
Kortet er mitt bidrag til kortskissen til Ett Trykk, og jeg innrømmer glatt at runde former ikke er en favoritt her i huset. Ikke hos meg i alle fall ;-). Samtidig er det gøy å utfordre seg selv litt innimellom, og jeg ble tross alt relativt fornøyd da jeg var ferdig.
 
 
Motivet er fargelagt med Copics. Fargene jeg har brukt finner du nederst i innlegget. Tekststempelet er et gammelt stempel fra Ladybug and Friends. Pakken er fra Magnolia. Det lille tekststempelet ved motivet er fra Norsk Stempelblad, og jeg digger disse småstemplene. Så anvendelige!
 
 
Håret er fargelagt svart fordi mottakeren har svart hår. Men jeg syntes at det ble litt mørkt, så derfor fikk det en runde med hvit penn etterpå. Og det synes jeg ble litt kult.
 
 
Jeg har brukt disse fargene:
Ansikt: E13- E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R20
Hår: 110 - N8 - N6 - N4 - N2
Brunt: E29 - E27 - E25 - E23 - E21
Blått: B95 - B93 - B91 - B90 (hjemmelaget)
Skygge rundt motivet: B01 - B000 - B0000
 
Takk for at du titter innom bloggen min!
 
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...