lørdag 4. juli 2015

DT Kreativ Scrapping: Utfordring # 6 og 7 - Skisse

Sommerens utfordring hos Kreativ Scrapping er skisser. Det er to flotte skisse å velge mellom, og du kan delta helt fram til 26. juli. Mer info finner du her.
 
Jeg brukte skisse # 2, og mitt bidrag er et konfirmasjonskort.
 
 
Motivet er fra Saturated Canary. Blått mønsterark fra Papirdesign. Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad.
 
 
Teksten "Konfirmant" er en die fra Kort & Godt. Swirlen er en die fra Memory Box (Valerian Flourish). Kreativ Scrapping har ikke denne inne akkurat nå, men du finner mange fine alternativ her. Jeg har stanset ut ved hjelp av en Big Shot. Blomster fra Kort & Godt.
 
 
 
Jeg har som vanlig fargelagt med Copic Sketch markers. Jeg har brukt disse fargene:
 Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R20
Lepper: R22 - R20 - R00
Hår: E49 - E47 - E44 - E43 - E42 - E41
Lilla: V17 - V15 - V12
Blått: B23 - B21 - B90 (hjemmelaget) - B60
Grått: W5 - W3 - W1 - W0
 
Takk for at du titter innom bloggen min!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...