mandag 27. april 2009

Bursdagskort med hjemmelagede blomster

Dette kortet lagde jeg til en venninne som nettopp fylte 30 år. Fargene er litt utypiske meg, men siden det er vår måtte jeg ha noe friskt. Stemplet med Magnolia stempel på 180 g akvarellpapir, og malt med akvarellfarger. Glitteret er Stickles glitterlim, og metallpynten er fra Unik Hobby. Borden er stanset ut med Fiskars sin Threading Water punch, svertet med Distress Ink, og stemplet med vennskapsstempel fra Stempelglede.



Tag'en har jeg ikke skrevet noe på, men ser jo for meg at det går an å skrive noen ord på den også om det passer seg sånn. Hadde tenkte å skrive "30" på den, men glemte det...


Nærbilde av blomstene som jeg heklet da jeg var på hyttetur tidligere i år. De er heklet med veldig tynt offwhite garn på heklenål nr. 0,75. Litt pirkarbeid, men veldig kjappe å lage.

1 kommentar:

Maren sa...

Så flott kort! Jeg liker fargesammensatningen din veldig godt. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...