lørdag 18. april 2009

Bursdagskort til vesle Emil

Som jeg nevnte i en tråd tidligere sydde jeg klær i bursdagsgave til en nydelig liten gutt som fylte 1 år i mars. Og siden jeg ikke begynte å sy klærne før kvelden før fikk jeg aldri tatt bilde av kortet som jeg lagde samme dag som vi skulle i selskap. Jeg vurderte å droppe å lage kort siden jeg hadde så dårlig tid, men så kom jeg på at jeg hadde gjort klar bokstavene lang tid i forveien, og dermed måtte jeg jo bare... Og da fikk jeg ikke sove, for jeg hadde lyst til å stå opp med en gang, men siden klokka hadde passert 2 om natta fant jeg ut at det var best å la være... Nå har pappa'n til Emil vært snill og tatt bilde av kortet, sånn at jeg kan legge det ut på bloggen min. Slik ble kortet.



Bokstavene er hvit chipboard som har fått Sugar Glitter på seg. Motivet er Magnolia stempel som jeg har malt med akvarell og pyntet med Stickles glitterlim. Den lille metallkonvolutten er pynt fra Unik hobby.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...